Rugbrød med svedje og boghvede

Dette er det første rugbrød, jeg har vovet at kaste mig ud i at bage efter mine alt for dyrekøbte dårlige erfaringer med at bage Emmerys rugbrød for 13 år siden, hvor det altid blev klægt og lige til at smide ud. Men hey, those days are over – jeg kan igen bage rugbrød! Så…

Læs mere

Coping, ged og ærterspirer

Alle kneb gælder, når ugen gemmer flere dage i ærmet, selvom energidepoterne er brugt – forleden endte det med to røde bøffer, rødvin og denne salat til de to trætte, nye psykologfrøkener. De danske blommer peaker for tiden – jeg elsker dem! Har endnu ikke mødt Victoria på markedet endnu, men President gør det også…

Læs mere